Pravidla pro hodnocení žáků:
- je používáno klasifikace /dle pětistupňové stupnice zakotvené ve vnitřním předpisu školy/,
- slovní hodnocení pouze u žáků se specifickými poruchami učení na žádost zákonných zástupců a v případě , že žák přechází na školu, kde je tento způsob hodnocení požadován
- chyby slouží jako prostředek učení hledání k její nápravě
- při hodnocení se přihlíží k individuálnímu zvláštnostem dítěte a jeho pokroku
- hodnocení slouží jako zpětná vazba a zároveň jako motivace k další práci
- prostor je ponecháván i pro sebehodnocení žáků
- k hodnocení zvládnutí žákovských kompetencí slouží pozorování, písemné výstupy, pro informaci zákonných zástupců slouží žákovské knížky
- kromě výsledků vzdělávání se hodnotí chování /dle třístupňové stupnice zakotvené ve vnitřním předpisu školy, výchovnými opatřeními jsou i pochvaly a ocenění /za iniciativu žáka v rámci školy, správné chování/
- za zapomínání, neplnění školních povinností, pozdní příchody, porušování školního řádu,ubližování spolužákům, ničení majetku , nevhodné chování vůči dospělým a neomluvené hodiny mohou být uděleny
- 1. NTU - napomenutí třídního učitele /10 zápisů v ŽK/
- 2. DTU - důtka třídního učitele /20 zápisů/
- 3. DŘŠ - důtka ředitele školy /30 zápisů/